הכן זוגיותך לחורף..  |  כוחן של הרשתות החברתיות  |  



להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 




 
המכללה לרפואה משלימה
רחל חודדוב
 
 

טיפול רפלקסולוגי

 
 
להזמנת טיפולים ומפגשים
אישיים טל-052-2205166

טיפול רפלקסולוגי והשפעות הטיפול על הגוף חלק בטיפול רפלקסולוגי

טיפול רפלטיפול רפלקסולוגיהקסולוגי וקודים לגוף בריא:
*ככל שיש בגוף פחות רעלים- הגוף בריא יותר וחזק יותר!
*הזנה טובה והוצאת פסולת תקינה- ערובה לחיים ארוכים וטובים.
 
 טיפול רפלקסולוגי השפעותיו על הגוף:
1. טיפול רפלקסולוגי אורך בין 45-60 דקות ומשפר את הסירקולציה במידה משמעותית. רפלקסולוגיה לשיפור הסירקולציה גורם לשרשרת פעולות בגוף, שתוצאתה- גוף בריא יותר!
 
 * רפלקסולוגיה כתוצאה מטיפול רפלקסולוגי משפרים את מחזור הדם, ניזון כל תא במידה טובה יותר. כשיש דלקת, חבלה או פצע, יגיעו כל חומרי העזר, כגון לימפוציטים, חומרי קרישה או אחרים, מהר יותר ויזינו את המקום הפגוע בצורה טובה יותר, ותהליך ההחלמה יתקצר בצורה משמעותית.
 
 * טיפול רפלקסולוגיה  בכל אירוע של כאב ישנה התכווצות של שרירים, המקשה את זרימת הדם אל המקום הכואב, ואז יש פחות חמצן ופחות חומרי משככי כאבים, היכולים להגיע למקום. שיפור הסירקולציה על ידי טיפול רפלקסולוגי מבטיח הובלה מהירה יותר של חמצן ושל חומרים משככי-כאב אל השרירים המכווצים, שיקלו את הכאב, ועל-ידי כך ייחלש מעגל הכאב ותהליך ההחלמה יהיה מהיר יותר ומלווה בפחות כאבים.
 
 * טיפול רפלקסולוגי מחקרים מראים, שכאשר המוח מוזן בכמות חמצן טובה ובכמות דם תקינה, הוא מתפקד בצורה יעילה יותר, והזיכרון ויכולת החשיבה משתפרים, מה שגורם לערנות רבה יותר ולמצב רוח טוב יותר.
 
 * טיפול רפלקסולוגי כאשר הסירקולציה תקינה, נשמר חום הגוף בימים קרים גם בקצות הגוף.
 
טיפול רפלקסולוגי זקן חכם אמר:
אם חמות כפות רגליך וידיך, תחיה עד 120 שנה, אם חמות רק רגליך- תחיה עד גיל 60, ואילו אם קרות כפות רגליך וידיך שתיהן יחד- לך לרופא!
 
כשהגוף חם, אין לו צורך בעבודה נוספת כדי לשמור על חום, ואז הוא משקיע את האנרגיה שלו במקומות אחרים הדורשים תשומת לב, כמו העיכול, השמירה על מאזן הנוזלים, בניית חומרי קרישה ועוד.
 
2.  רפלקסולוגיה וטיפול רפלקסולוגי משפר גם את זרימת הלימפה (מערכת, הפנה פסולת בין-תאית והמייצרת לימפוציטים-תאים הנלחמים בפולשים לגוף), שיכולת התנועה שלה מוגבלת מעט יותר מזרימת הדם, היות וכיוון התנועה הטבעי שלה הוא כלפי מעלה, כנגד כוח המשיכה (המותנה בפעילות תקינה של השרירים). בגוף בעל מערכת לימפה לא-תקינה נגלה נפיחויות קלאסיות בקרסוליים, בפרקי הידיים, בבטן ובפנים, אך חשוב יותר מן הצד האסתטי, שהוא חשוב כשלעצמו, כאשר אותם חומרים אינם נאספים על-ידי המערכת אל מחוץ לגוף, הם נאגרים בגוף ומכבידים עליו ועל מערכת הלימפה, ותוצאתו של מעגל סגור זה היא מערכת חיסונית חלשה, ובעקבותיה- יכולת התמודדות חלשה עם מחלות בטיפולי רפלקסולוגיה.
 
3. טיפול רפלקסולוגי הזוג קיריליאן מרוסיה גילה בצילומיו המיוחדים (צילומים אלקטרו-מגנטיים) כי סביב כל דבר חי ישנה הילה- סוג של אנרגיה חשמלית בעלת צבע כחול. בעקבות זאת התקבלה שיטת הדיקור הסיני בבתי החולים, משום שאפשר היה להוכיח את מסלולי האנרגיה, שהסינים ציירו כבר 3,000 שנה קודם לכן.
ב טיפול רפלקסולוגיה אנו משתמשים באנרגיה האנושית, המקבילה לסוג של אנרגיה חשמלית, העוברת דרך המטפל אל המטופל טיפול רפלקסטיפול רפלרסולוגיהולוגי . אנרגיה זו מהווה מעין ספק כוח לתפקודי הגוף. במספר טכניקות של טיפול רפלקסולוגיה מיוחדות, ניתן להטעין את הגוף האנושי כמו באמצעות סוללה, ועל-ידי כך לתת לו את הכוח להתמודד עם מצבי מחלה בדרכיו ובכליו שלו. טיפול רפלקסולוגיה כשגוף חולה ועייף זקוק לאנרגיה זו, שבעזרתה יוכל לטפל בעצמו. טיפול רפלקסולוגיה, מאמרים קשורים: קורס רפלקסולוגיה, קורס פרחי באך. טיפול רפלקסולוגיה.
 
לייבסיטי - בניית אתרים