הכן זוגיותך לחורף..  |  כוחן של הרשתות החברתיות  |  



להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 




 
המכללה לרפואה משלימה
רחל חודדוב
 
 

ניתוח חסימות על ידי הרפלקסולוגית רחל חודדוב

חסימות- כיצד הן נראות בכפות הרגליים

* כל חריגה במבנה כף הרגל, בצבע, בצורה, בטמפרטורה וכדומה, מעידה על חסימה, כלומר על הפרעה בתפקודו התקין של הגוף.

 

*ישנן חסימות מקומיות בכף הרגל, המעידות על הפרעה באותו מקום, וישנן חסימות מפושטות בכף הרגל, המעידות על הפרעות בזרימת הדם, הלימפה וכדומה.

רפלקסולוגיה כף הרגל נתחיל בעור

עור- צבעו הנורמלי של העור הוא בגווני הורוד הבהיר.

רפלקסולוגיה צבע צהוב: צבע זה מופיע בדרך –כלל, כאשר יש הפרעות בתפקודי הכבד וכיס המרה. גוון לבן צהבהב חיוור מופיע, כאשר יש הפרעות בזרימת הדם וחוסר איזון הורמונלי, בדרך –כלל בשל תת-פעילות הורמונלית.

רפלקסולוגיה צבע לבן חיוור: גוון זה מעיד על סירקולאציית דם חלשה, העשויה להיגרם בגלל אנמיה, חולשה בעקבות מחלה או ניתוח, עייפות נפשית לאחר מתח מתמשך או לחץ דם נמוך.

רפלקסולוגיה צבע אדום חזק: נגרם, כאשר ישנה בעיה בזרימת הדם כלפי מעלה, כמו בוורידים או בסתימות כלי דם, ובתוספת לרגל קרה, זוהי בעיה בזרימת הדם בחצי הפלג התחתון של הגוף. כאשר צבעה של הרגל אדום והיא גם חמה, מעיד הדבר על נטייה ללחץ- דם גבוה. חוסר איזון הורמונלי אופייני ליתר- פעילות בבלוטות.

רפלקסולוגיה צבע אדום חזק במקומות מסוימים ברגל מעיד על עודף אנרגיה באותו מקום, לעומת חוסר, שנוצר במקום אחר (ראו בכאב ראש- יש לחץ אדיר והתנפחות של כלי דם באזור הראש בלבד, כאשר הגוף עצמו חש את עצמו סחוט, עייף וחסר אנרגיה).

רפלקסולוגיה צבע סגלגל/כחלחל גוונים אלו מופיעים, כאשר יש זרימת דם גרועה וחוסר חמצן משמעותי בגוף. ניתן לראות זאת אצל חולי-לב במצב קשה, או אצל חולי-אסטמה בזמן או בתקופת ההתקפים. צבע זה מופיע גם כשיש חסימות בזרימת דם ברגליים עקב טרשת העורקים, התכווצויות כלי דם ועוד. מצב זמני בצבע כזה קורה במצב של חרדה, stress'או חולשה רבה, כמו לאחר ניתוח, הקרנות ומצבים דומים.

קורס רפלקסולוגיה עור יבש מעיד על ריאות חלשות,אפשרות בבעיה בזרימת הדם לפריפריה.

לפעמים עור יבש מאופיין בבעיות הורמונאליות כמו תת פעילות של בלוטת התריס.

עם העור יבש ומתקלף רק באזור מסוים או ברגל אחת יש אפשרות שזה טפיל.
כאב בכף הרגל.

 

 
לייבסיטי - בניית אתרים