try { var pageTracker = _gat._getTracker("UA-10241942-2"); pageTracker._trackPageview(); } catch(err) {}פתרון חלומות - פענוח חלומות

הכן זוגיותך לחורף..  |  כוחן של הרשתות החברתיות  |  



להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 




 
המכללה לרפואה משלימה
רחל חודדוב
 
 
פיתרון חלומות

פתרון חלומות

מהו החלום? – החלומות הם הלחם והמלח, המזון של הגוף האנושי להתפתחות.
השינה מוקדשת לטיפוח הגוף הפיסי ולעיבוד מידע רב הנמצא בתת המודע.
 כל בעלי החיים חייבים לישון. בלי שינה לזמן ממושך הגוף והנפש יחלו.
בזמן שינה, עובר הפיקוד במוח מהחלק הקדמי, הער, אל תת ההכרה. בזמן השינה, החושים פחות פעילים החוצה, אך מתחילים את פעולתם פנימה ומתחילים לחלום חלומות. בזמן החלומות, אנו במלוא חושינו- טעם, ריח, צליל, ראיה ואפילו תנועה.

 המיוחד בחלומות הוא שחלומות  עוסקים יותר ממחשבה על נושא מסויים, החלומות הם החוויה של המוח את הנושא עצמו. 

 בזמן ערות אוסף המוח כשני מיליון פיסות מידע בשנייה, בעוד המוח הער מסוגל להתמודד רק עם כאלפיים פיסות מידע, עליהם גם יצטרך להגיב. כל שאר המידע הנאסף, המהווה כ- 98% מהמידע הנאסף, עובר לתת הכרה.
זהו מידע חיוני הדורש התייחסות ניתוח וקבלת מסקנות לפעולה. 


פתרון חלומות, חלומות בהיותם חוויה ולא רק מחשבה על ..... מאפשר שילוב של  הרבה מידע בו זמנית, ליצירת הדרמה המושלמת. וכמו בדרמה איכותית יש שחקנים, תפאורה המשולבים  בכל החושים לקבלת ההיפקט המוצלח ביותר. יתרה מזאת, אם יש צורך שנבין גם את הצד השני או אנשים הקשורים לעניין, יכולים חלומות לאפשר לנו להיכנס לנעליו של האחר, לצפות מהצד, מלמעלה ואפילו לזמן לסיטואציה דמויות חשובות מחיינו, שעודם חיים או מתים  לנו יכולת אימפרוביזציה כדי להגיע לתובנות על. ניתנת עולם פתרון חלומות מאתגר ולפעמים קשה לפענוח משום שרוב רובו בנוי מסימבולים ומטפורות, אותם עלינו ללמוד, כמו שפה חדשה.

פירוש חלומות אם ניתן דגש וחשיבות לחלומות חיינו, תינתן לנו האפשרות ללמוד בחיינו, באותו משך הזמן, פי כמה וכמה על החיים ועל עצמינו. נשיג הרבה יותר תובנות, נגדל ונשתפר פלאים.

פענוח חלומות יש מספר רבדים לפי הקבלה

פתרון חלומות והרובד הטבעי

זה הוא הרובד של חלומות הדן בחיי היום יום שלנו. הוא עוסק בעולם הפסיכולוגי של הנפש דרך חלומות, ביחסים אישיים, בניתוח תובנות והתמודדות מול מצבים רגשיים בחלומות. עוד עוסק רובד זה בקשר עם הגוף בצורה ישירה ומאפשר לנו להיות מודעים למצבו.

פתרון חלומות והרובד שעוסק בהשגחה אישית

ברובד זה ניתנת לנו אפשרות ליהנות מהשגחה אישית במסע חיינו ובעיקר בצמתים חשובים בדרך. בעזרת הזיכרון הקולקטיבי (זהו מושג הלקוח מעולם הפסיכולוגיה, המאמין כי בכל אדם קיים הידע המלא על העולם) הקיים בכל אחד ניתנת לנו הזדמנות לשקול צעדים, תגובות והחלטות חשובות ממקום גבוה בעצמנו ללא אגו. שיפוט שרירותי או דאגה רק לעצמי, עם התחשבות בסביבה ובהשלכות לטווח ארוך.

פתרון חלומות והרובד העוסק בנבואה

פתרון חלומות קיימות באדם היכולות לראות ולנבא בעזרת חלומות מידי פעם את העתיד להתרחש, בין אם זה בחיינו הפרטיים, בחייהם של אחרים או בכל הקשור לטבע !רובד זה של חלומות מגיש לנו את העתיד לבוא, פשוטו כמשמעו, לפעמים בצורה מדוייקת ולפעמים במעורפל ובסמלים.

 יש המאמינים כי היכולת לצפות את העתיד נובעת מהנשמה הנצחית שאינה מוגבלת בזמן או במקום. ישנם המאמינים כי הנשמה יוצאת בזמן השינה ויכולה לנדוד למחוזות אחרים ואף לפגוש אנשים אחרים, חיים או מתים. כך או אחרת אכן מתקיימת בנו היכולת לקפוץ בזמן ולנבא עתיד.

פתרון חלומות וסמלי החלום פתרון חלומות פענוח חלומות

א.  פתרון חלומות וסמלים אוניברסאליים.
ב.  פתרון חלומות וסמלים מאופייני דת.
ג.   פתרון חלומות וסמלים מאופייני ארץ מולדת.
ד.   פענוח חלומות וסמלים אישיים.

א.  פתרון חלומות וסמלים אוניברסאליים:

אלו הם סמלים של חלומות המתורגמים אותו הדבר בכל העולם, ללא משמעות לגיאוגרפיה, דת או לאום.
בין המוכרים: דם, שיער, שיניים, לידה, נחשים ועוד....

ב.  פתרון חלומות וסמלים מאופייני דת:

בכל דת ישנם מאפיינים מיוחדים המייחדים את אותה הדת ולעיתים המאפיינים הפוכים מדת לדת. לדוגמא: בחלק מהדתות צבע בגדים שחורים הם סמל לאבלות בעוד שבדת אחרת דווקא הצבע הלבן הוא צבע האבלות. 
בדת הנוצרית אכילת הלחם של ישו מסמלת את החיבור בין מזון גשמי למזון רוחני, אותו משייכים לישו.
ואילו בתרבויות המזרח, אותה אכילת לחם היא בעלת משמעות אחרת לגמרי.

ג.  פתרון חלומות וסמלים מאופייני ארץ מולדת:

חלומות סמלים אלו מאפיינים את החיים האישיים הייחודיים של כל אדם ואדם. לדוגמא: אנשים האוהבים חיות ולומדים אותם ומהם, חולמים יותר על חיות, ולחלומות על החיות יש הרבה פעמים משמעות של האנשת תכונה של החיה לאדם. 
לאנשים העובדים מול קהל, מאד יאפיין חלומות בהם הם מופיעים מול קהל לעומת אנשים שזה אינו התחום שלהם.
כל ארץ מאופיינת בתקופות של מלחמה, שלום, שפע ומחסור, אפיוני טבע מיוחדים, מאפייני שפה, סלנג ותרבות.
בארץ למודת מלחמות כמו ישראל, חלומות על פיגועים הם מאד אופייניים. אלו הם אותם חלומות העוזרים לנו להתמודד עם מציאות עקובה מדם, מציאות בלתי נתפסת ומפחידה. לעומת זאת, בשוויץ, זהו חלום בעל מסר אחר, יתכן אישי או סימבולי לריב משפחתי קשה. 

ד. פיתרון חלומות וסמלים אישיים:

זכרונות המקושרים לחוויה עוצמתית או טכסים אישיים פתרון חלומות
 לדוגמא -נשיכה מכלב יכולה להפוך לסמל חוזר של תוקפנות מול חוויה שונה לחלוטין אצל אדם חובב חיות בשבילו כלב מסמל נאמנות, תספורת הנעשית תמיד בקיץ החם  ומתקשרת לחופש יכולה להפוך סמל אישי . אם אותו אדם חולם על תספורת יכולה התספורת לסמל חופש . אצל אדם אחר תספורת יכול להעיד על איבוד כוח .
ה. פתרון חלומות וסמלים מאופייני דת: לבושי שחורים כסמל לאובדן ואבל בתרבות המזרח דווקא לבן מסמל אבל. 


 

לסדנת פתרון חלומות

 
לייבסיטי - בניית אתרים